Projektowanie przyszłości Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

,

Książka

Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380877627
  • Ilość stron: 500
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 84,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 84,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Projektowanie przyszłości - Jeffrey K. Liker, James M. Morgan

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.



Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.



Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.



Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:

- określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,

- utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,

- budować skuteczne i efektywne zespoły,

- rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,

- akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,

- rozwijać nową wartość produktów i usług.



Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.





"Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności."

- JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute



"To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat."

- KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances



"Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata



rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu."

- JOE HINRICHS, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company






JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu.



JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.
Sprawdź fragment (PDF 550 KB)


Szczegóły: Projektowanie przyszłości - Jeffrey K. Liker, James M. Morgan

Tytuł: Projektowanie przyszłości
Podtytuł: Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Autor: Jeffrey K. Liker, James M. Morgan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380877627
Tytuł oryginału: Designing the Future: How Ford, Toyota, and other World-Class Organizations Use Lean Product Develop
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 500
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Projektowanie przyszłości - Jeffrey K. Liker, James M. Morgan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Jeffrey K. Liker, James M. Morgan (1)