Klucz do biznesu międzynarodowego
Diane Canwell
Klucz do biznesu międzynarodowego
Diane Canwell
- Wydawnictwo: PWN
- ISBN: 9788301157180
- Ilość stron: 400
- Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
39,90 PLN
Opis: Klucz do biznesu międzynarodowego - Diane Canwell
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Szczegóły: Klucz do biznesu międzynarodowego - Diane Canwell
Tytuł: Klucz do biznesu międzynarodowego
Autor: Diane Canwell
Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301157180
Ilość stron: 400
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.32 kg
Recenzje: Klucz do biznesu międzynarodowego - Diane Canwell
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Diane Canwell (5)
- Klucz do biznesu międzynarodowego (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Słownik finansów i bankowości / Klucz do biznesu międzynarodowego (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Key Concepts in International Business (Macmillan) - oprawa broszurowa
- Key Concepts in Marketing (Macmillan) - oprawa broszurowa
- Klucz do biznesu międzynarodowego (PWN) - oprawa broszurowa