Public relations w zarządzaniu firmą
Public relations w zarządzaniu firmą
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 8387658634
- Ilość stron: 246
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
34,00 PLN
Opis: Public relations w zarządzaniu firmą
Niniejsze opracowanie jest zbiorem artykułów zredagowanych w oparciu o wystąpienia prelegentów na III Kongresie Public Relations. Wszystkie opublikowane referaty są wyrazem oryginalnych przemyśleń ich autorów i wskazują możliwości praktycznego zastosowania narzędzi PR w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, wykorzystania Internetu w działaniach PR oraz kształtowania relacji z mass mediami w sytuacjach kryzysowych.
Szczegóły: Public relations w zarządzaniu firmą
Tytuł: Public relations w zarządzaniu firmą
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
Kod paskowy: 9788387658632
ISBN: 8387658634
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg