Kreowanie światów w języku mediów
Kreowanie światów w języku mediów
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788322726860
- Ilość stron: 310
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Kreowanie światów w języku mediów
Tom jest pokłosiem konferencji na temat języka mediów zorganizowanej przez Zakład Leksykologii i Pragmatyki Instytutu Filologii Polskiej UMCS w 2005 roku, której kluczowym pojęciem uczyniono kreatywność językową. Kreatywność językowa jest niewątpliwie jednym z kluczowych pojęć współczesnego językoznawstwa. Pojawia się w rozmaitych koncepcjach i metodologiach lingwitycznych, ale bywa też w nich rozumiana niekiedy zupełnie odmiennie. Czy w ogóle możliwe jest znalezienie wspólnej płaszczyzny, na której różnorodne sposoby rozumienia i ujmowania kreatywności nie tylko się stykają, ale także wzajemnie dopełniają i warunkują
Szczegóły: Kreowanie światów w języku mediów
Tytuł: Kreowanie światów w języku mediów
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322726860
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 310
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Nowak Paweł, Tokarski Ryszard