Logo Design Global Brands

Książka

Logo Design
Global Brands

  • Wydawnictwo: Taschen
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9783836576758
  • Ilość stron: 608
  • Format: 14 x 20 cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 91,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 91,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Logo Design

Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands.



From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.


Szczegóły: Logo Design

Tytuł: Logo Design
Podtytuł: Global Brands
Wydawnictwo: Taschen
ISBN: 9783836576758
Języki: angielski, niemiecki, francuski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 608
Format: 14 x 20 cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.18 kg
Redakcja: Wiedemann Julius


Recenzje: Logo Design

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: