Medialne oblicza sportu

Książka

Medialne oblicza sportu

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Medialne oblicza sportu

Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie tylko z udziałem samych dziennikarzy, podlega on wielowątkowej rekonstrukcji dokonywanej przez uczo?nych na gruncie badań socjologicznych, psychologicznych i lingwistycznych. Książka, którą oddajemy do Państwa rąk, ma przybliżyć werbalny aspekt komunikacji medialnej dotyczącej sportu. Wpisuje się w nurt badań nad językiem sportu prowadzonych już od kilkunastu lat na Uniwersytecie Łódzkim.
Ze Wstępu


Szczegóły: Medialne oblicza sportu

Tytuł: Medialne oblicza sportu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381427395
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 194
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.256 kg
Redakcja: Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej


Recenzje: Medialne oblicza sportu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×