Marketing w enklawach finansowych
Masiukiewicz Piotr
Marketing w enklawach finansowych
Masiukiewicz Piotr
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788372517753
- Ilość stron: 190
- Format: 15.7x22.8cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing w enklawach finansowych - Masiukiewicz Piotr
W książce przedstawiono działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie klientów w obszarach dynamicznie rozwających się funkcji nansowych (kredytowych) zarówno w instytucjach nansowych, jak i w podmiotach tradycyjnie nienależących do branży nansowej. Autor zdeniował i przybliżył pojęcie enklaw nansowych, opisał strategie produktów i cen stosowanych przez te podmioty. Punktem wyjścia do rozważań jest teza, że cena pieniądza oferowana klientom w enklawach finansowych jest znacznie niższa od średnich cen rynkowych, a nawet zerowa. Autor, analizując przypadki konkretnych enklaw kas mieszkaniowych, oferty zintegrowanej SKOK, kredytu C2C na platformie internetowej itp., odpowiada na istotne pytania jak możliwe jest funkcjonowanie tego typu enklaw, na czym polega istota stosowanego przez nie marketingu oraz kto je nansuje Praca opiera się na solidnych podstawach analizy studiów przypadków, danych statystycznych, kwerend literaturowych oraz badań własnych i obcych.
Szczegóły: Marketing w enklawach finansowych - Masiukiewicz Piotr
Tytuł: Marketing w enklawach finansowych
Autor: Masiukiewicz Piotr
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372517753
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 190
Format: 15.7x22.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.302 kg