Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby Wiek: 4+

Gra

Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby
Wiek: 4+

  • Producent: Edgard
  • EAN: 5903792767227
  • Format: 22 x 22 cm
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby

Sylaba do sylaby to gra edukacyjna dla dzieci, które rozpoczęły naukę czytania i znają już litery. Umożliwia przejście do kolejnego etapu nauki, rozpoznania sylab i łączenia ich w pary. Rozgrywki pozwalają ćwiczyć nie tylko dotychczasowe umiejętności, ale także jeszcze bardziej rozwinąć wyobraźnię językową, trenować słownictwo i utrwalić kierunek czytania od lewej do prawej.



Gra edukacyjna Sylaba do sylaby ma formę układanki obrazkowo-sylabowej, która pobudza zmysły dziecka: wzrok, słuch oraz dotyk, dzięki czemu dziecko jest w pełni zaangażowane w wykonanie wyzwania, jakim jest nauka czytania.



Zabawa żetonami daje niezwykłe możliwości w rozwoju dziecka, od układania najprostszych 2-sylabowych wyrazów, przez 3-sylabowe, do 4-sylabowych z trudniejszymi głoskami języka polskiego. Najprostszy wariant to nazywanie ilustracji, dzielenie nazwy na sylaby i układanie z niej wyrazu. W trudniejszych wariantach dziecko może komponować wyrazy już bez ilustracji lub skorzystać z podpowiedzi, jaką jest kolor tła. Zaawansowani gracze mogą grać wszystkimi żetonami i układać z sylab dowolne wyrazy. W rozgrywkach liczy się koncentracja, refleks i pamięć, ponieważ zwycięży ten gracz, który pierwszy ułoży z żetonów swoje wyrazy.



Wśród kolorowych i wesołych ilustracji Magdaleny Popovics, na żetonach znalazły się przedmioty i zwierzęta znane z codzienności np. kalosze, ślimak, zając, rękawiczki.



[Okiem Eksperta]

Metoda sylabowa ułatwia naukę czytania, ponieważ dziecko najpierw rozpoznaje cząstki wyrazu (sylaby), a dopiero potem łączy je z pozostałymi elementami, ostatecznie składając je w wyraz. To trochę jak z budowaniem domu z kilku większych elementów zamiast kilkudziesięciu drobnych – jest łatwiej. Do zabaw sylabami można zachęcać dzieci już w wieku przedszkolnym. Z taką grą nauka czytania przychodzi o wiele łatwiej.



Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie



Sylaba do sylaby zawiera 144 żetony z sylabami, 48 żetonów z obrazkami oraz instrukcję z opisem wszystkich wariantów gry. Elementy wykonane są z grubej tektury, która gwarantuje wytrzymałość podczas wielu rozgrywek. Gra została wyprodukowana w Polsce.



Od 4 roku życia.



Kraj produkcji: Polska

Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.

Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl


Szczegóły: Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby

Nazwa: Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby Wiek: 4+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903792767227
Języki: polski
Format: 22 x 22 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.62 kg
Redakcja: Popovics Magdalena


Recenzje: Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Kapitan Nauka. Gra edukacyjna - Sylaba do sylaby



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: