Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie

Książka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Zastosowanie i oddziaływanie

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381023672
  • Ilość stron: 348
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 103,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 103,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.



Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na:

- istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym,

- realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie,

- metodach badania skuteczności reklamy,

- omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej,

szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej,

- ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.



Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.



"Autor twórczo wykorzystał nie tylko publikacje z zakresu marketingu (zwłaszcza reklamy i badań marketingowych) i zarządzania, ale także źródła z innych dziedzin naukowych, takich jak psychologia czy socjologia, a nawet neurologia. Do podstawowych zalet pracy należy zaliczyć umiejętność samodzielnego zaprojektowania i przeprowadzenia badań empirycznych i wykorzystania ich wyników w pisanej rozprawie (...) Na szczególne podkreślenie zasługuje podjęcie tematu o wysokim stopniu oryginalności i trudności (niespotykanego w polskiej literaturze)"

- prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk



"Szczegółowym zagadnieniem poruszanym w recenzowanej pracy są niewerbalne aspekty komunikacji oraz ich zastosowanie w reklamie telewizyjnej. Autor analizuje skuteczność poszczególnych elementów niewerbalnych i stawia tezę, że intencjonalny dobór treści niewerbalnych zwiększa skuteczność przekazu. Swoje spostrzeżenia obrazuje przykładami, co nadaje pracy wymiar praktyczny i aplikacyjny. (...) Według mojej wiedzy jest to najbardziej kompleksowe ujęcie problematyki komunikacji niewerbalnej, jakie można spotkać na polskim rynku wydawniczym"

- dr hab. Joanna Pietrzak, prof. nadzw.


Szczegóły: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski

Tytuł: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Podtytuł: Zastosowanie i oddziaływanie
Autor: Michał Makowski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023672
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 348
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.555 kg


Recenzje: Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: