Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Verne Harnish
Scaling Up
Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Verne Harnish
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301209759
- Ilość stron: 296
- Format: 16.5 x 23.5 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Scaling Up - Verne Harnish
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu! Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym: International Book Awards w kategorii General Business. National Indie Excellence Award w kategorii General Business. Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business. Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy: ludzie, strategia, realizacja, pieniądze. Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić. Sięgnij po zaktualizowane i uzupełnione wydanie z nową okładką!
Szczegóły: Scaling Up - Verne Harnish
Tytuł: Scaling Up
Podtytuł: Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Autor: Verne Harnish
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301209759
Tytuł oryginału: Scaling Up: How a Few Companies Make It? and Why the Rest Don?t (Rockefeller Habits 2.0)
Tłumacz: Konieczny Jacek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 296
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg