Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788322792704
- Ilość stron: 288
- Format: 17 x 24 cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł - Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami - zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
[Ze Wstępu]
Szczegóły: Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Tytuł: Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322792704
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 288
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.545 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa-Figura Danuta