Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Książka

Właściwe słowa.
Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380878570
  • Ilość stron: 152
  • Format: 11.7 x 16.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Właściwe słowa. - Phil M. Jones

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego

i zawodowego słownika.



Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.



Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść

w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych

i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.



Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

- prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;

- wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;

- unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;

- budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;

- umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.



Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.



Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

 - Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition



Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi

i motywować ich do działania.

- Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego



Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia

w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.

- Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com



Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.

- John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing

 

Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.


Szczegóły: Właściwe słowa. - Phil M. Jones

Tytuł: Właściwe słowa.
Podtytuł: Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Autor: Phil M. Jones
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380878570
Tytuł oryginału: Exactly What to Say: The Magic Words for Influence and Impact
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 152
Format: 11.7 x 16.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.158 kg


Recenzje: Właściwe słowa. - Phil M. Jones

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: