Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się

, , ,

Książka

Jak uczą się polskie ministerstwa?
Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się

, , ,

  • Wydawnictwo: Scholar
  • EAN: 9788373837188
  • Ilość stron: 96
  • Format: 16 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 0 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak uczą się polskie ministerstwa? - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła

Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.


Szczegóły: Jak uczą się polskie ministerstwa? - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła

Nazwa: Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Autor: Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 9788373837188
Języki: polski
Ilość stron: 96
Format: 16 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.175 kg


Recenzje: Jak uczą się polskie ministerstwa? - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×