Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Jak uczą się polskie ministerstwa?
Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
- Wydawnictwo: Scholar
- EAN: 9788373837188
- Ilość stron: 96
- Format: 16 x 24 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Jak uczą się polskie ministerstwa? - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.
Szczegóły: Jak uczą się polskie ministerstwa? - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Nazwa: Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Autor: Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 9788373837188
Języki: polski
Ilość stron: 96
Format: 16 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.175 kg