Strategie budowania marki i rozwoju handlu Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Książka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788320823820
  • Ilość stron: 186
  • Format: 16.5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.

z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora



Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.

z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej


Szczegóły: Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Tytuł: Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Podtytuł: Nowe trendy i wyzwania dla marketingu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823820
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 186
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg
Redakcja: Domański Tomasz


Recenzje: Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: