Unity i C#. Praktyka programowania gier

Książka

Unity i C#. Praktyka programowania gier

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788328365865
  • Ilość stron: 360
  • Format: 15.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Unity i C#. Praktyka programowania gier - Jacek Ross

Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!



- Poznaj zaawansowane techniki programowania

- Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny

- Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej



Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.



Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.



W książce:

- Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów

- Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier

- Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych

- Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem

- Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym

- Usuwanie błędów i testowanie balansu gry

- Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR

- Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych

- Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry



Programuj gry jak profesjonalista!



[O autorze]

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.


Szczegóły: Unity i C#. Praktyka programowania gier - Jacek Ross

Tytuł: Unity i C#. Praktyka programowania gier
Autor: Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328365865
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 360
Format: 15.5 x 23.5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.548 kg


Recenzje: Unity i C#. Praktyka programowania gier - Jacek Ross

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: