Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich Wizerunek-Relacje-Komunikacja

, , ,

Książka

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Wizerunek-Relacje-Komunikacja

, , ,

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381985826
  • Ilość stron: 142
  • Format: 16.5 x 23.8 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki

„Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.



Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.



Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.



(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.”



Dr. hab. Adam Pawlicz,

Uniwersytet Szczeciński



Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.



Szczegóły: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki

Tytuł: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Podtytuł: Wizerunek-Relacje-Komunikacja
Autor: Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381985826
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 142
Format: 16.5 x 23.8 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.244 kg


Recenzje: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×