Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich Wizerunek-Relacje-Komunikacja
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Wizerunek-Relacje-Komunikacja
Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381985826
- Ilość stron: 142
- Format: 16.5 x 23.8 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
„Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych.
Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie.
(...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich.”
Dr. hab. Adam Pawlicz,
Uniwersytet Szczeciński
Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Szczegóły: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich - Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
Tytuł: Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich
Podtytuł: Wizerunek-Relacje-Komunikacja
Autor: Jadwiga Berbeka, Krzysztof Borodako, Krzysztof Lipecki, Michał Rudnicki
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381985826
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 142
Format: 16.5 x 23.8 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.244 kg