Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435) Wiek: 5+
Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)
Wiek: 5+
- Producent: Simba
- EAN: 4000826002352
- Format: 40 x 30 x 7,5 cm
- Oprawa: pudełko
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)
Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Liczba graczy: 2
Od 5. roku życia.
Szczegóły: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435)
Nazwa: Elektroniczna gra w okręty ze światłem (606104435) Wiek: 5+
Producent: Simba
Kod paskowy: 4000826002352
Format: 40 x 30 x 7,5 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 1.233 kg