Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

Książka

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788320823677
  • Ilość stron: 388
  • Format: 16,5 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych - Małgorzata Sztorc

Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii konkurowania oraz zasobów umożliwiających umocnienie przewagi konkurencyjnej międzynarodowych przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Książka dotyczy nowych, niezwykle złożonych zjawisk organizacyjnych i ekonomicznych oraz wnosi istotne wartości poznawcze do dorobku naukowego dotyczącego konkurencyjności międzynarodowych przedsiębiorstw hotelowych. Wyróżnia się analizą badanego problemu z perspektywy teorii tworzenia zasobowo-kompetencyjnej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem elementów teorii kosztów transakcyjnych oraz teorii umiędzynarodowienia przedsiębiorstw. Zaprezentowano w niej konkurencyjność organizacji z perspektywy identyfikacji źródeł i czynników pozycjonowania strategicznego oraz wskazania na wyróżniające zasoby przedsiębiorstw świadczących usługi noclegowe, a także określenia elementów składowych strategii konkurowania korporacji hotelowych w warunkach internacjonalizacji i globalizacji rynku usług turystycznych. Ponadto na przykładzie korporacji hotelowej Accorhotels przedstawiono praktyczne aspekty implementacji strategii konkurowania. Książka może stanowić pomoc zarówno w procesie praktycznego zarządzania przedsiębiorstwami dla menedżerów, jak i teoretycznych rozważań podjętej problematyki wśród pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów.


Szczegóły: Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych - Małgorzata Sztorc

Tytuł: Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych
Autor: Małgorzata Sztorc
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823677
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 388
Format: 16,5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych - Małgorzata Sztorc

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×