Neuroshima HEX 3.0 (Uszkodzone opakowanie) Wiek: 13+
Michał Oracz
Neuroshima HEX 3.0 (Uszkodzone opakowanie)
Wiek: 13+
Michał Oracz
- Producent: Portal Games
- EAN: 5902560380682
- Format: 29.0x29.0cm
- Oprawa: Kartonowa
Niedostępna
Opis: Neuroshima HEX 3.0 (Uszkodzone opakowanie) - Michał Oracz
Outlet: uszkodzenie opakowania bez wpływu na zawartość
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 35 żetonów armii Posterunku,
- 35 żetonów armii Molocha,
- 35 żetonów armii Hegemonii,
- 35 żetonów armii Borgo,
- 8 znaczników armii,
- 8 znaczników ran,
- 4 liczniki obrażeń,
- 55 kart z hexogłówkami,
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 45 - 90 minut
Szczegóły: Neuroshima HEX 3.0 (Uszkodzone opakowanie) - Michał Oracz
Nazwa: Neuroshima HEX 3.0 (Uszkodzone opakowanie) Wiek: 13+
Autor: Michał Oracz
Producent: Portal Games
Kod paskowy: 5902560380682
Języki: polski
Format: 29.0x29.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 1.318 kg