Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Service design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301213183
- Ilość stron: 208
- Format: 16,5 x 23,5 cm
- Oprawa: miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Service design po polsku - Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Książka ta pomoże Ci:
- przygotować lepsze i unikatowe usługi,
- uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian,
- poprawić rentowność i stabilność biznesu,
- oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Szczegóły: Service design po polsku - Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Tytuł: Service design po polsku
Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki, Andrzej Karel
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Wyzwania współczesnego biznesu
ISBN: 9788301213183
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 208
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.34 kg