Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381986649
- Ilość stron: 138
- Format: 16,5 x 23,8 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.
Publikacja:
- wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych,
- będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać zalety płynące z budowania długotrwałych więzi relacyjnych,
- zawiera nowatorską koncepcję kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbą zadowolonych zarówno mieszkańców, przedsiębiorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dając podstawę rekomendacji dla władz samorządowych,
- Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej.
„Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R”.
- dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR,
Uniwersytet Rzeszowski,
Instytut Ekonomii i Finansów
Szczegóły: Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
Tytuł: Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Autor: Agata Niemczyk, Aneta Oleksy-Gębczyk
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381986649
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 138
Format: 16,5 x 23,8 cm
Oprawa: miękka