Badanie potrzeb klienta

Książka

Badanie potrzeb klienta

  • Wydawnictwo: Złote Myśli
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788377019474
  • Ilość stron: 192
  • Format: 210x140x10 mm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 32,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 32,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badanie potrzeb klienta - Urszula Bartkowska

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?

Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!

Wiedza, która zaprocentuje



W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.



Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.



Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.



Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.



Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.


Szczegóły: Badanie potrzeb klienta - Urszula Bartkowska

Tytuł: Badanie potrzeb klienta
Autor: Urszula Bartkowska
Wydawnictwo: Złote Myśli
ISBN: 9788377019474
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 192
Format: 210x140x10 mm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: Badanie potrzeb klienta - Urszula Bartkowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Urszula Bartkowska (1)