Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?
Radek Drzewiecki
Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?
Radek Drzewiecki
- Wydawnictwo: Leanpassion
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 978-83-952425-0-2
- Format: 17,6 x 25 cm
- Oprawa: twarda
Niedostępna
Opis: Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków? - Radek Drzewiecki
Wyeliminuj 5 wielkich patologii biznesowych w swojej firmie „Ta książka nie jest o lean. Ta książka jest o tym, jak stworzyć warunki do tego, aby być LEAN.” Strategia lean wnosi do firmy poczucie sensu istnienia, przynależności, wpływu i zaufania. Wprowadza świadome przywództwo. Wzmacnia autonomię i zwiększa odpowiedzialność pracowników. Daje poczucie wspólnego wygrywania każdego dnia. To jest właśnie sposób myślenia o lean w ujęciu strategicznym. Autor dedykuje książkę głównie:
- właścicielom firm, prezesom i menedżerom, którzy myślą o transformacji lean jak o poważnym przedsięwzięciu, nie zaś projektach wdrożeniowych realizowanych poza głównym nurtem;
- liderom, którzy chcą się nauczyć, czym jest świadome przywództwo, jak budować efektywne zespoły oraz angażować i rozwijać pracowników;
- wszystkim, którzy chcą się dowiedzieć, jak stworzyć WIELKĄ FIRMĘ i mieć SZCZĘŚLIWYCH PRACOWNIKÓW.
Koniec z patologiami w biznesie. Dowiedz się, co od środka niszczy Twoją firmę, dlaczego tak niewiele osób lubi swoją pracę, jak w 5 krokach przeprowadzić transformację strategiczną firmy i stworzyć warunki, w których każdy świadomie realizuje misję, wizję i cele organizacji.
Szczegóły: Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków? - Radek Drzewiecki
Tytuł: Strategia Lean. Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?
Autor: Radek Drzewiecki
Wydawnictwo: Leanpassion
Kod paskowy: 9788395242502
ISBN: 978-83-952425-0-2
Rok wydania: 2018
Format: 17,6 x 25 cm
Oprawa: twarda