Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

Książka

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 1994
  • ISBN: 9788372779564
  • Ilość stron: 356
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 90,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 90,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych - Opracowanie zbiorowe

Niniejsza książka jest rzetelnym i przystepnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunkacji i uzywanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.).


Szczegóły: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779564
Rok wydania: 1994
Ilość stron: 356


Recenzje: Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×