Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

Książka

Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • EAN: 9788381982122
  • Ilość stron: 152
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 0 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Małgorzata Sieradzka

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.

Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.


Szczegóły: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Małgorzata Sieradzka

Nazwa: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
Autor: Małgorzata Sieradzka
Wydawnictwo: C. H. Beck
Kod paskowy: 9788381982122
Tytuł oryginału: U
Języki: polski
Ilość stron: 152
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Małgorzata Sieradzka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×