Content marketing Od strategii do efektów

Książka

Content marketing
Od strategii do efektów

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788328368514
  • Ilość stron: 200
  • Format: 20,8 x 13,8 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Content marketing - Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Złów złotą rybkę w oceanie internetu!



Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

- Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?

- Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?

- Czy content marketing sprzedaje?

- Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?

- Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?

- W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?

- Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?

- Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?

- A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.



Justyna Bakalarska - Stankiewicz - ekspertka w zakresie content marketingu. Dziennikarka, wykładowczyni i certyfikowana trenerka. Autorka ksiażki „Marketing wartości”. Związana od lat z takimi uczelniami jak Collegium Civitas i SWPS, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. Publikowała w Polska The Times, Socialpress.pl i Brief, w którym pełniła także funkcję zastępcy redaktora naczelnego oraz w Marketer+, w którym była redaktorem prowadzącym. Prelegentka na takich wydarzeniach, jak m.in. FORUM IAB, Marketing Progress, Kongres Online Marketing czy Social Media Czwartki. Obecnie prowadzi własną firmę specjalizującą się w content marketingu i komunikacji marketingowej.




Szczegóły: Content marketing - Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Tytuł: Content marketing
Podtytuł: Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328368514
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 200
Format: 20,8 x 13,8 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Content marketing - Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Justyna Bakalarska-Stankiewicz (1)