Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem

Książka

Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem

  • Wydawnictwo: MOJA Consulting
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788393944866
  • Ilość stron: 212
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem - Jan Marek Mołoniewicz

W publikacji:

- przygotowanie sprzedażowe lokalu

- zarządzanie cenami

- efektywne menu

- skuteczne promocje

- psychologia sprzedaży



Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie zawsze oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim – jak więcej na sprzedaży zarabiać.



Umiejętność efektywnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię przez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, by sprzedaż była jak najbardziej skuteczna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je skutecznie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dostosować i zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, przygotowywać menu – zarówno od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej, by efektywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na większe zamówienia, tworzyć zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.



Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych,. a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dodatkową gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i przede wszystkim pokazuje, jak wykorzystać wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii” to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii” (2014) i „Menedżerze gastronomii” (2017).



Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:

„Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne”.

- Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year”



„Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!”

- Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More

Kraj produkcji: Polska

Producent:
MoJa Consulting Jan Mołoniewicz
S. Dembego 6/7
02-796 Warszawa (Polska)
tel: 698894474
email: janmoloniewicz@wp.pl


Szczegóły: Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem - Jan Marek Mołoniewicz

Tytuł: Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem
Autor: Jan Marek Mołoniewicz
Wydawnictwo: MOJA Consulting
ISBN: 9788393944866
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 212
Format: 17 x 24 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Sprzedaż w gastronomii. Część 1. Jak sprzedawać więcej i z lepszym zyskiem - Jan Marek Mołoniewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×