Grywalizacja w organizacji Rozwój zastosowań
Izabela Lewandowska
Grywalizacja w organizacji
Rozwój zastosowań
Izabela Lewandowska
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788382090604
- Ilość stron: 196
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Grywalizacja w organizacji - Izabela Lewandowska
„Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z punktu widzenia aplikacyjnego, a także aktualna w kontekście potrzeby zwiększania skuteczności oddziaływania na konsumentów i wypracowywania w tym zakresie innowacyjnych rozwiązań. Walor nowości recenzowanej monografii upatruję w tym, iż Autorka dobrze osadza swoje rozważania zarówno w kierunkach rozwoju współczesnego marketingu, jak i w przemianach zachowań konsumentów”.
- dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW, Katedra Badań Marketingowych, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
„Autorka podjęła interesujący i bardzo aktualny temat. Badaniem zastosowań grywalizacji w różnych sferach życia zajmują się renomowane ośrodki naukowe (m.in. Uniwersytet Wharton w Pensylwanii). Monografia Izabeli Lewandowskiej przyczynia się do wzbogacenia polskiej literatury dotyczącej tej problematyki (). Niewątpliwie wyniki obu badań (ilościowego i jakościowego) wzbogacają rozważania Autorki o komponent empiryczny, dostarczają interesujących wniosków poznawczych oraz praktycznych rekomendacji dla organizacji zamierzających wykorzystać rywalizację jako nowoczesne narzędzie marketingowe”.
- prof. dr hab. Bogdan Mróz, Katedra Badań Zachowań Konsumentów, Instytut Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły: Grywalizacja w organizacji - Izabela Lewandowska
Tytuł: Grywalizacja w organizacji
Podtytuł: Rozwój zastosowań
Autor: Izabela Lewandowska
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788382090604
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 196
Oprawa: miękka