Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Książka

Zachowania konsumentów Wybrane problemy

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • EAN: 9788320823943
  • Ilość stron: 206
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.


Szczegóły: Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Tytuł: Zachowania konsumentów Wybrane problemy
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823943
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
Redakcja: Augustyna Burlita


Recenzje: Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: