Działania marketingowe organizacji
Działania marketingowe organizacji
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2020
- EAN: 9788320823950
- Ilość stron: 304
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni ? marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
Szczegóły: Działania marketingowe organizacji
Tytuł: Działania marketingowe organizacji
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823950
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 304
Oprawa: Miękka
Redakcja: Błoński Krzysztof, Smalec Agnieszka