Działania marketingowe organizacji

Książka

Działania marketingowe organizacji

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • EAN: 9788320823950
  • Ilość stron: 304
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Działania marketingowe organizacji

Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni ? marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.


Szczegóły: Działania marketingowe organizacji

Tytuł: Działania marketingowe organizacji
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823950
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 304
Oprawa: Miękka
Redakcja: Błoński Krzysztof, Smalec Agnieszka


Recenzje: Działania marketingowe organizacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×