Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2020
- EAN: 9788320823967
- Ilość stron: 138
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje ? dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.
Szczegóły: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Tytuł: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823967
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 138
Oprawa: Miękka
Redakcja: Kowalska Magdalena, Szwajlik Anna