Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Książka

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2020
  • EAN: 9788320823967
  • Ilość stron: 138
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 53,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje ? dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.


Szczegóły: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Tytuł: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320823967
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 138
Oprawa: Miękka
Redakcja: Kowalska Magdalena, Szwajlik Anna


Recenzje: Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×