Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Dorota Potwora, Witold Potwora
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Dorota Potwora, Witold Potwora
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788380859852
- Ilość stron: 390
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora
Tytuł: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Autor: Dorota Potwora, Witold Potwora
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859852
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 390
Oprawa: miękka