Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

,

Książka

Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788380859852
  • Ilość stron: 390
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 85,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 85,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora

Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.

Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]


Szczegóły: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora

Tytuł: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Autor: Dorota Potwora, Witold Potwora
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859852
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 390
Oprawa: miękka


Recenzje: Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw - Dorota Potwora, Witold Potwora

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×