Usługi hotelarskie w Groupon Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
Michał Rudnicki
Usługi hotelarskie w Groupon
Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
Michał Rudnicki
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381987516
- Ilość stron: 202
- Format: 16,5 x 23,8 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Usługi hotelarskie w Groupon - Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie produktu turystycznego najczęściej wystawianego przez te obiekty na stronach serwisu oraz ukazanie zmian, jakie dokonały się w strukturze samej usługi hotelarskiej w okresie prowadzonych obserwacji. Przedstawione rozważania wzbogacono interesującymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu stosowanych narzędzi e-dystrybucji.
Praca ta adresowana jest do czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem branży obiektów świadczących usługi hotelarskie, przede wszystkim do środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz ich wpływem na współczesne możliwości e-dystrybucji usług hotelarskich. Będzie wartościowym źródłem wiedzy także dla pracowników branży turystycznej w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie
Wysoko należy ocenić wartość merytoryczną recenzowanej monografii, która poza warstwą teoretyczną prezentuje również wyniki badań pokazujących rolę i miejsce serwisów zakupów grupowych, ze szczególnym uwzględnieniem Groupona, na polskim rynku hotelarskim. Na wyróżnienie zasługuje zakres prezentowanych w monografii analiz, który jest szeroki i obejmuje wiele istotnych kwestii mających kluczowe znaczenie dla podejmowania decyzji o wyborze efektywnych instrumentów e-dystrybucji przez obiekty świadczące usługi hotelarskie.
Dr hab. inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof. UJ
Szczegóły: Usługi hotelarskie w Groupon - Michał Rudnicki
Tytuł: Usługi hotelarskie w Groupon
Podtytuł: Produkt. Podmioty. E-dystrybucja
Autor: Michał Rudnicki
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381987516
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 202
Format: 16,5 x 23,8 cm
Oprawa: miękka