Kapitan Nauka. Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna Wiek: 3+
Kapitan Nauka. Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna
Wiek: 3+
- Producent: Edgard
- EAN: 5903699821077
- Format: 21,5 x 21,5 cm
- Oprawa: pudełko
Niedostępna
Opis: Kapitan Nauka. Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna
Wypróbuj bingo w wersji smart! Zakręć kołem i wylosuj zwierzaka lub kolor!
Smart Bingo Koty. Gra edukacyjnato gra edukacyjna do wspólnej zabawy dla całej rodziny. Podczas rozgrywek dzieci nauczą się rozróżniania kolorów i wypatrywania szczegółów, ćwicząc przy tym percepcję wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne.
Zasady gry opierają się na znanej i lubianej grze bingo. Wystarczy zakręcić kołem losującym i jak najszybciej odszukać na swojej planszy wybrany rysunek. Dodatkowym atutem są ilustracje kotków przygotowane przez Kingę Spiczko, barwne grafiki z pewnością spodobają się nie tylko kociarzom!
Dzięki Smart Bingo Koty, twoje dziecko nauczy się nowych umiejętności! Rozpoznawanie szczegółów, nazywanie kolorów, a nawet strategiczne działanie! Kto zdobędzie puchar i zostanie zwycięzcą całej rozgrywki?
Okiem Eksperta:
„Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu.”
Magdalena Tokarczyk – nauczycielka wychowania przedszkolnego, autorka bloga Przedszkolankowo.pl, a prywatnie mama trzech chłopców.
W grze może wziąć udział od 1 do 4 graczy, rozgrywki trwają około 10-20 minut. Pudełko zawiera: 2 dwustronne kocie plansze, koło do losowania ze strzałką, 53 żetony oraz pasek zwycięstwa i puchar.
Od 3. roku życia.
Szczegóły: Kapitan Nauka. Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna
Nazwa: Kapitan Nauka. Koty. Smart Bingo. Gra edukacyjna Wiek: 3+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903699821077
Format: 21,5 x 21,5 cm
Oprawa: pudełko