Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

,

Książka

Gamification
Jak wygrać zaangażowanie respondenta

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788301213763
  • Ilość stron: 206
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 74,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 74,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Gamification - Anna Gorączka, Michał Protasiuk

Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy mają na swoim koncie kilkanaście dużych projektów badawczych z wykorzystaniem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. „Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta” to praktyczna i niezbędna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców oraz studentów socjologii, marketingu, informatyki.



Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?



Ze wstępu autorów

„Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym”.

- prof. dr hab. Małgorzata Bombol



„Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe”.

- dr Michał Jan Lutostański

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: [email protected]


Szczegóły: Gamification - Anna Gorączka, Michał Protasiuk

Tytuł: Gamification
Podtytuł: Jak wygrać zaangażowanie respondenta
Autor: Anna Gorączka, Michał Protasiuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301213763
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 206
Format: 16,5 x 23,5 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Gamification - Anna Gorączka, Michał Protasiuk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Anna Gorączka, Michał Protasiuk (1)