Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
Magdalena Maziarz
Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
Magdalena Maziarz
- Wydawnictwo: Oficynka
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788379774715
- Ilość stron: 248
- Format: 14 x 20,5 cm
- Oprawa: broszurowa
Niedostępna
Opis: Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce - Magdalena Maziarz
Autorka w swojej książce stawia pytanie, czy szkoła (miejsce – przestrzeń) jest w stanie pomagać ludziom angażować się w rzeczywistość. Angażować się, czyli świadomie uczestniczyć w życiu społeczeństwa, odpowiadać na wyzwania świata, nabywać kompetencje niezbędne do podejmowania działań (np. kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe).
Praca ma charakter porównawczy, nie skupia się na konkretnych obszarach kształcenia, jednak spektrum zagadnień związanych z edukacją medialną, kompetencjami medialnymi oraz ich wpływem na cały proces kształcenia jest bardzo szerokie. Głównym obszarem badawczym są podstawy programowe nauczania w Niemczech i w Polsce. Publikacja ta przedstawia także stan prawny i organizacyjny w niemieckim i polskim systemie kształcenia oraz przykładowe i postulowane zmiany w zakresie edukacji medialnej.
Szczegóły: Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce - Magdalena Maziarz
Tytuł: Zaangażowani w rzeczywistość. Szkolna edukacja medialna w Niemczech i Polsce
Autor: Magdalena Maziarz
Wydawnictwo: Oficynka
ISBN: 9788379774715
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 248
Format: 14 x 20,5 cm
Oprawa: broszurowa
Waga: 0.346 kg