Marketing terytorialny - gmina i jej promocja

, ,

Marketing terytorialny - gmina i jej promocja

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 26,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 26,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja - Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka

Publikacja zapoznaje się z tematem wizerunku regionu, specyfiką jego promocji, procesu marketingu terytorialnego. Zawiera liczne przykłady promocji gminy. Może być pomocna w opracowaniu strategii marketingowej jednostki terytorialnej.


Szczegóły: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja - Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka

Tytuł: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja
Autor: Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
Producent: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości
ISBN: 9788364557033
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 198


Recenzje: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja - Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×