Marketing terytorialny - gmina i jej promocja
Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
Marketing terytorialny - gmina i jej promocja
Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
- Producent: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości
- Rok produkcji: 2014
- ISBN: 9788364557033
- Ilość stron: 198
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
26,00 PLN
Opis: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja - Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
Publikacja zapoznaje się z tematem wizerunku regionu, specyfiką jego promocji, procesu marketingu terytorialnego. Zawiera liczne przykłady promocji gminy. Może być pomocna w opracowaniu strategii marketingowej jednostki terytorialnej.
Szczegóły: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja - Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
Tytuł: Marketing terytorialny - gmina i jej promocja
Autor: Paweł Dziekański, Antoni Olak, Sylwia Pytka
Producent: Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości
ISBN: 9788364557033
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 198