Teoria komunikowania masowego

Książka

Teoria komunikowania masowego

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788301151539
  • Ilość stron: 576
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Teoria komunikowania masowego - McQuail Denis

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:

* strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
* organizacji i kulturze mediów;
* treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
* widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
* społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.


Szczegóły: Teoria komunikowania masowego - McQuail Denis

Tytuł: Teoria komunikowania masowego
Autor: McQuail Denis
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115153902
ISBN: 9788301151539
Tytuł oryginału: Mass Communication Theory
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bucholc Marta, Szulżycka Alina
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 576
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.806 kg


Recenzje: Teoria komunikowania masowego - McQuail Denis

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: McQuail Denis (1)