Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury Działania współczesnego teatru i filharmonii

Książka

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Działania współczesnego teatru i filharmonii

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.



Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.



To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”.



- Prof. dr hab. Jacek Otto


Szczegóły: Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec

Tytuł: Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury
Podtytuł: Działania współczesnego teatru i filharmonii
Autor: Wioletta Krawiec
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382201208
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 192
Oprawa: miękka


Recenzje: Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×