Religia - media - popkultura
Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
Religia - media - popkultura
Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
- Wydawnictwo: Więź
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788365424853
- Ilość stron: 220
- Format: 14.5x20.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Religia - media - popkultura - Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.
Producent:
Towarzystwo Więź
Trębacka 3
00-074 Warszawa (Polska)
tel: 228281808
email: handlowy@wiez.pl
Szczegóły: Religia - media - popkultura - Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
Tytuł: Religia - media - popkultura
Autor: Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska
Wydawnictwo: Więź
ISBN: 9788365424853
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 220
Format: 14.5x20.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.285 kg