Regionalizm i tożsamość kulturowa Winiarstwo a media
Regionalizm i tożsamość kulturowa
Winiarstwo a media
- Wydawnictwo: SBP
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788365741660
- Ilość stron: 236
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Regionalizm i tożsamość kulturowa
Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego. Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.
Szczegóły: Regionalizm i tożsamość kulturowa
Tytuł: Regionalizm i tożsamość kulturowa
Podtytuł: Winiarstwo a media
Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788365741660
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.394 kg
Redakcja: Buck Andrzej, Bartkowiak Przemysław