Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Książka

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym - Beata Gotwald

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.


Szczegóły: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym - Beata Gotwald

Tytuł: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Podtytuł: Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Autor: Beata Gotwald
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382201468
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 142
Oprawa: Miękka


Recenzje: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym - Beata Gotwald

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×