Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Beata Gotwald
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Beata Gotwald
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788382201468
- Ilość stron: 142
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym - Beata Gotwald
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
Szczegóły: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym - Beata Gotwald
Tytuł: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Podtytuł: Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Autor: Beata Gotwald
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382201468
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 142
Oprawa: Miękka