Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788320817485
- Ilość stron: 184
- Format: 16.1x23.5cm
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.
Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
Szczegóły: Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Tytuł: Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817485
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 184
Format: 16.1x23.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.34 kg
Redakcja: Olejniczuk-Merta Anna