Influencer marketing w dobie nowych mediów
Kinga Stopczyńska
Influencer marketing w dobie nowych mediów
Kinga Stopczyńska
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788382202922
- Ilość stron: 232
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Influencer marketing w dobie nowych mediów - Kinga Stopczyńska
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Szczegóły: Influencer marketing w dobie nowych mediów - Kinga Stopczyńska
Tytuł: Influencer marketing w dobie nowych mediów
Autor: Kinga Stopczyńska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382202922
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka