Prawo mediów
Prawo mediów
- Wydawnictwo: LexisNexis
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788373348745
- Ilość stron: 776
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Prawo mediów
Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów. Celem autorów było przybliżenie czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia i telewizji oraz mediów wykorzystujących sieci komunikacji elektronicznej (m.in. internetu). Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej. Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.
Szczegóły: Prawo mediów
Tytuł: Prawo mediów
Wydawnictwo: LexisNexis
Seria: Książka dla praktyków
ISBN: 9788373348745
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 776
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.39 kg
Redakcja: Barta Janusz, Matlak Andrzej, Markiewicz Ryszard