Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Anna Polska
Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Anna Polska
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788322794371
- Ilość stron: 270
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - Anna Polska
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Jednocześnie istotnym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś – jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników – jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swojej aktywności.
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod rozmaite funkcje, nasuwa wniosek, że stosowanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przede wszystkim z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.
Anna Polska
Szczegóły: Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - Anna Polska
Tytuł: Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Autor: Anna Polska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322794371
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 270
Oprawa: Miękka
Recenzje: Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce - Anna Polska
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Anna Polska (20)
- Żony opozycjonistów (G+J Gruner+Jahr Polska) - Miękka
- Podstawy elektroniki. Podręcznik do nauki zawodów z branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne (WSiP) - miękka
- Ma być czysto (Wydawnictwo Krytyki Politycznej) - Twarda
- Opłotki (Scholar) - Twarda
- Jurata. (Czarne) - twarda
- Mogłam sobie pozwolić... (Edipresse Polska) - Twarda
- Diagnoza. Osaczenie (Edipresse Polska) - miękka ze skrzydełkami
- Autopowieść (Universitas) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak chłop u diabła pieniądze pożyczał. (UMCS) - Miękka
- Mistyka i mistyfikacje (Wolno) - Twarda
- Papieżyca Odwrócona (Rozpisani.pl) - Miękka
- Cyrkówka Marianna (Świat Książki) - miękka ze skrzydełkami
- Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (UMCS) - Miękka
- Chciałem być piosenkarzem. Biografia Krzysztofa Krawczyka (Rebis) - Twarda
- Tam za kasztanami jest świat. Paul Celan. Biografia (Literackie) - Twarda
- Zostań u mnie na noc (Luna) - Miękka ze skrzydełkami
- A to Polska właśnie (SBM) - Twarda
- Polska na weekend (Pascal) - Miękka ze skrzydełkami
- Zadanie Polski (Fronda) - Miękka ze skrzydełkami
- Być synową i nie zwariować (Rebis) - Miękka