Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Aleksandra Kaniewska-Sęba
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365817334
- Ilość stron: 200
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - Aleksandra Kaniewska-Sęba
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, wykorzystywanych w kalkulowaniu różnych mierników sprawności, ale także o metodach, które ukazując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić istotne determinanty skuteczności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie, że dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dostrzec wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.
Opis stanowi fragment Wstępu
Szczegóły: Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej - Aleksandra Kaniewska-Sęba
Tytuł: Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Autor: Aleksandra Kaniewska-Sęba
ISBN: 9788365817334
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 200
Oprawa: Miękka