W niewoli reklamy ? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Anna Kowal-Orczykowska
W niewoli reklamy ?
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Anna Kowal-Orczykowska
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788373089310
- Ilość stron: 244
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: W niewoli reklamy ? - Anna Kowal-Orczykowska
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.
Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.
W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Szczegóły: W niewoli reklamy ? - Anna Kowal-Orczykowska
Tytuł: W niewoli reklamy ?
Podtytuł: Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor: Anna Kowal-Orczykowska
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373089310
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 244
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg