W niewoli reklamy ? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Książka

W niewoli reklamy ?
Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

  • Wydawnictwo: Impuls
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788373089310
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: W niewoli reklamy ? - Anna Kowal-Orczykowska

Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie.



Publikacja naświetla konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie pro rynkowych tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie opresyjnych trendów.



W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.


Szczegóły: W niewoli reklamy ? - Anna Kowal-Orczykowska

Tytuł: W niewoli reklamy ?
Podtytuł: Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
Autor: Anna Kowal-Orczykowska
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373089310
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 244
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg


Recenzje: W niewoli reklamy ? - Anna Kowal-Orczykowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Anna Kowal-Orczykowska (1)