Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Książka

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

  • Wydawnictwo: UAM
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 978-83-60677-07-0
  • Ilość stron: 162 x 240 x 20 mm
  • Format: 20
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji.

Opis stanowi fragment Wstępu.


Szczegóły: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk

Tytuł: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Autor: Piotr Pawełczyk
Wydawnictwo: UAM
Kod paskowy: 9788360677070
ISBN: 978-83-60677-07-0
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 162 x 240 x 20 mm
Format: 20
Oprawa: miękka


Recenzje: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×