Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Piotr Pawełczyk
Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Piotr Pawełczyk
- Wydawnictwo: UAM
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 978-83-60677-07-0
- Ilość stron: 162 x 240 x 20 mm
- Format: 20
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, “Doświadczenia kampanii wyborczych” poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji.
Opis stanowi fragment Wstępu.
Szczegóły: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk
Tytuł: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?
Autor: Piotr Pawełczyk
Wydawnictwo: UAM
Kod paskowy: 9788360677070
ISBN: 978-83-60677-07-0
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 162 x 240 x 20 mm
Format: 20
Oprawa: miękka
Recenzje: Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji? - Piotr Pawełczyk
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Piotr Pawełczyk (8)
- Teologia nauki (Copernicus Center Press) - Miękka
- Taa… (Ecopack) (MJM Music PL) - etui kartonowe
- I jak tu nie podróżować (z dzieckiem) (Otwarte) - Miękka
- Wolność na Topie (MTJ) - Digipack
- Życia Szczegół CD (Soliton) -
- Rocznik Strategiczny 2019/2020. Tom 25 (Scholar) - miękka
- Rocznik Strategiczny 2023/24 Tom 29 (Scholar) - Miękka
- Twórczość 6/2024 (Instytut Książki) -