Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Książka

Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788382310559
  • Ilość stron: 404
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (czwartek 2025-02-20)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji



Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.



Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj



Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.



Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:



- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;



- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;



- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);



- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.

 
Sprawdź fragment (PDF 3553 KB)


Szczegóły: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Tytuł: Co chce wiedzieć klient?
Podtytuł: Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor: Marcus Sheridan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382310559
Tytuł oryginału: They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digi
Tłumacz: Malcherek Monika
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 404
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Marcus Sheridan (1)