Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Książka

Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788382310559
  • Ilość stron: 404
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji



Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.



Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj



Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.



Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:


  • wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

  • tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;

  • wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);

  • wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.


 

Kraj produkcji:

Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]

Sprawdź fragment (PDF 3553 KB)


Szczegóły: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Tytuł: Co chce wiedzieć klient?
Podtytuł: Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Autor: Marcus Sheridan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382310559
Tytuł oryginału: They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digi
Tłumacz: Malcherek Monika
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 404
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Marcus Sheridan (1)